Общи условия

УВАЖАЕМИ ПОТРЕБИТЕЛИ, Моля внимателно прочетете ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ, ПРЕДИ ДА ИЗПОЛЗВАТЕ ТОЗИ УЕБ САЙТ. С всяко натискане на бутон, линк или обект на www.babyone.bg, с изключение на пътя до настоящата страница, Вие декларирате, ЧЕ СТЕ ПРИЕЛИ И СТЕ СЪГЛАСНИ С ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ.

 

Предмет и общи положения:

Настоящите ОБЩИ УСЛОВИЯ регламентират взаимоотношенията между ОРГАНИК ГРУП” ЕООД (в качеството на Доставчик) от една страна, и ПОТРЕБИТЕЛИТЕ на електронни (интернет) страници и услуги, намиращи се на сайта www.babyone.bg. Когато посещавате този сайт, при натискане върху всеки един продукт, линк или бутон, разположени на интернет страницата ни, Вие се съгласявате и изцяло приемате и се задължавате да спазвате настоящите Общи условия.

 

Настоящите Общи условия са съобразени с изискванията на Закона за защита на потребителите (ЗЗП), както и с останалото приложимо законодателство в Република България и Европейския съюз.

 

Сайта на www.babyone.bg e специализиран в продажба на бебешки и детски стоки и други артикули наричани Стока” посредством интернет по индивидуална заявка на потребителя наричана Поръчка”.

 

Сайта на www.babyone.bg предлага изключително и само оригинални артикули предлагани от съответният производител или вносител.

 

ОРГАНИК ГРУП” ЕООД има правото да променя цените на предлаганите продукти по свое усмотрение по всяко време без да дължи предварително уведомяване на потребителите. Потребителят е длъжен да заплати цената, която е била актуална по време на извършване на поръчката. При допуснати технически грешки в публикуването на сайта www.babyone.bg, доставчика има правото да откаже изпълнението на договора и не дължи обещетение по никакъв начин на потребителя, освен възстановяване на сумите платени от потребителя, ако има такива.

 

Собственик на сайта

ИНФОРМАЦИЯ ЗА ДРУЖЕСТВОТО се предоставя на Потребителя съгласно изискванията на Закона за електронната търговия и Закона за защита на потребителите:

Собственик на интернет страниците и услуги, намиращи се на домейн www.babyone.bg е ОРГАНИК ГРУП” ЕООД . Сайтът е разработен от фирма ОРГАНИК ГРУП” ЕООД и се актуализира, поддържа и управлява от ОРГАНИК ГРУП” ЕООД в гр. София.

ОРГАНИК ГРУП” ЕООД е дружество, регистрирано в Република България, със седалище и адрес на управление: гр. София, ж.к. Младост 2, бл.217, вх.1. Дружеството е вписано в Агенция по вписванията с ЕИК: 202763943. Данни за контакт: GSM: 0898442898; e-mail адрес: [email protected]; уеб сайт: www.babyone.bg 

Дружеството има разрешение за продажба на храни с разрешение от Министерсвото на Здравеопазването.

 

Регистрация на потребител и защита на личните данни:

 

ОРГАНИК ГРУП” ЕООД гарантира сигурността и конфиденциалността на предоставените от Потребителите лични данни, както и тези събрани чрез компютърната система на Сайта, като осигурява технически и организационни мерки за защита на личните данни на Потребителя съгласно приложимото българско и европейско законодателство относно защитата на личните данни.

 

ОРГАНИК ГРУП” ЕООД събира единствено данни за вашия e-mail, име и фамилия, населено място, телефон и IP адрес. Тази информация е необходима само за пазаруване чрез онлайн магазина. Ние няма да предоставяме личните данни на потребители на трети лица за рекламни и промоционални цели, както и за други причини, освен ако не бъдат изискани от служби, свързани със законодателството на Република България. Единствено се предоставят данни на куриерската фирма Speedy с която имаме подписан договор, като име, фамилия, адрес за доставка и телефонен номер за връзка с Вас. В случай, че предоставите фалшива или невярна информация и това доведе до допълнителни усложнеия, www.babyone.bg има право да Ви откаже по-нататъшен достъп до част или до всички свои услуги.

 

ОРГАНИК ГРУП” ЕООД не събира “чувствителни” лични данни, които разкриват етническия или расов произход, както и политически, религиозни и други убеждения касаещи здравето или сексуалния живот на Потребителя.

 

Целите, за които събираме Вашите лични данни, посочени към момента на събиране след Вашето изрично съгласие при приемане на условията за ползване са за:

Да се свържем с Вас за потвърждаване на поръчката която сте направили от нашия сайт www.babyone.bg

Да Ви информираме относно статута на Вашата поръчка.

 

На страницата www.babyone.bg се съхраняват само данни, свързани с поръчките и доставянето на заявените стоки. Ние гарантираме на своите Потребители неприкосновеността и конфиденциалността на предоставената информация и лични данни. Същите се съхраняват във фирмена база данни, без външен достъп.

 

ОРГАНИК ГРУП” ЕООД е Администратор на лични данни по смисъла на Регламент (ЕС) 2016/679 на Европейския парламент и на Съвета от 27 април 2016 година относно защитата на физическите лица във връзка с обработването на лични данни и относно свободното движение на такива данни, и за отмяна на Директива 95/46/ЕО (Общия регламент относно защита на данните) и по смисъла на българското законодателство.

 

 

 

УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН

 

При използване на Онлайн магазинът, Потребителите се задължават да спазват настоящите Общи условия. Тези условия обвързват всички Потребители на платформата. В онлайн магазин www.babyone.bg , потребителят НЕ ИЗВЪРШВА РЕГИСТРАЦИЯ НА САЙТА. Когато посещавате, разглеждате или използвате www.babyone.bg, Вие заявявате и се съгласявате, като изцяло приемате и се задължавате да спазвате настоящите Общи условия.

 

Публикуваната информация в www.babyone.bg e общодостъпна в интернет. Всички материали, които са публикувани в този Web сайт могат да се ползват само за лична употреба и с нетърговска цел, при условие, че спазвате и се съобразявате с всички авторски права и съответните означения.

 

Забранено е копирането, предаването, разпространението, съхраняването или по какъвто и да е друг начин използването на част или цялото съдържание в каквато и да било форма без изричното писмено разрешение ОРГАНИК ГРУП” ЕООД.

Цени

Всички цени са посочени в лева. Указаната цена на отделната стока е за един брой. Тя включва цената на стоката с начислен ДДС, без да включва цената на доставката, която се уточнява при потвърждаване на поръчките. Продажните цени могат да бъдат променяни. Съобщението за намалени цени е с поставяне на новата цена до старата която е зачертана. Ако не е посочен срок на намалената цена, тази цена важи до изчерпване на количествата, но не повече от 1 месец или 6 месеца, когато е при условия по чл.66 ал.2 от ЗЗП.

 

ОРГАНИК ГРУП” ЕООД има право по всяко време и без предупреждение да прави промени в публикуваните стоки, услуги, цени и характеристики на стоките. Потребителите се считат за информирани за посочените промени от датата на публикуването им. Информацията за част от публикуваните стоки е възможно да не е актуализирана. Възможни са печатни грешки, разлики в цветовата визуализация на потребителската компютърна конфигурация, както и промяна на дизайна на продуктите. Не поемаме отговорност за истиността и точността на публикуваната информация, тъй като тя се предоставя от производителите и официалните вносители.

При възникване на спор, страните могат да се обърнат за съдействие при разрешаването му и към организации за алтернативно разрешаване на спорове.

 

Списък на признатите органи за Алтернативно Решаване на Споровете:

http://www.mi.government.bg/bg/themes/spisak-na-organite-za-alternativno-reshavane-na-potrebitelski-sporove-elektronna-platforma-za-onlain-1608-0.html

 

или

 

Електронната платформа за онлайн решаване на спорове на ЕК: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=BG

 

 

 

НАДЗОРНИ ОРГАНИ:

 

Комисия за защита на личните данни

 

Комисия за защита на личните данни, Адрес: гр. София, ул. Проф. Цветан Лазаров“  2,

 

Данни за контакт: тел.: 02/9153 518; E-mail: [email protected];

 

Уеб сайт: www.cpdp.bg

 

Комисия за защита на потребителите

 

Адрес: 1000 гр. София, пл. Славейков”  4А, ет.3, 4 и 6.

 

Данни за контакт: тел.: 02 / 980 25 24 ; факс: 02 / 988 42 18 ; гореща линия: 0700 111 22;

 

уеб сайт: www.kzp.bg

 

 

 

ПОРЪЧКА НА СТОКИ

 

Поръчки се изпълняват само на територията на Република България.

 

Потребителят не извършва регистрация на Сайта.

 

1. За да добавите продукт в количката натиснете бутона “Купи”(при наличие на цветове първо избирате желания цвят и после натискате бутона “Купи”).

2. След като приключите с избраните от вас продукти, натиснете върху количката.

3. При настикането на бутона ще бъдете изпратени до вашата количка

4. Цената на доставка е автоматична и не е актуална. След натискането на бутона купете , вие ще бъдете изпратени към бланка за адрес и калкулатор за доставка на Speedy(където истинската цена за доставка ще бъде изчислена според адреса койте сте подали,или офиса който сте избрали).

4.1. Начин за доставка 1(До избран от вас адрес)

- Попълнете бланката “Плащане”

- За да изчислите вашата такса за доставка, попълнете калкулатора на Speedy.

- След натискане на бутона “Изчисли цена”, актуална цена за доставка до посоченият от вас адрес ще бъде показана.

- За да завършите поръчката, натиснете бутона “Купете”

 

4.2 Начин за доставка 2(До офис на Speedy до 30кг)

- Изберете опция “до офис” , след това натиснете върху падащото меню и изберете най-близкият до вас офис на Спиди.

- След тази стъпка натиснете бутона “Изчисли цена”.Когато сте готови да завършите поръчката , натиснете бутона “Купете”.

 

4.3 Начин за доставка 3(Безплатна доставка)

- Безплатна доставка има когато поръчката ви (съставена от продукти които не попадат в категория Храни, Памперси, Перилни препарати) стигне до или над 80 лв.

- Вече опцията за безплатна доставка е възможна , при нейното натискане вие ще бъдете освободени от такса Доставка.

- След натискането на бутона “Купете” , вие ще бъдете изпратени към бланка за попълване на адрес. За да осъществите вашата покупка натиснете бутона “Купете” .

- Вашата поръчка е завършена и изпратена за обработка.

 

При успешно направена поръчка, потребителят получава потвърждение на поръчката чрез електронно писмо на посочения от него имейл адрес, съдържащ информация за поръчаните стоки. Служител на магазина се свързва с потребителя на посочения при регистрацията телефон или имейл за потвърждаване на поръчката и уточняване на детайлите по доставката, включително цената и срока на доставка.

 

В случай, че поръчаната стока не е в наличност, служителят уведомява потребителя. Ако потребителят не се съгласи поръчката да се отнесе за друга стока, поръчката може да бъде анулирана.

 

В електронния магазин могат да се правят поръчки 24 часа в денонощието и 7 дни в седмицата.

 

Поръчки, получени до 16:00 часа в работен ден се обработват и потвърждават в рамките на същия ден, а поръчки, получени след 16:00 часа, се обработват и потвърждават в рамките на следващия работен ден. Поръчки, приети петък следобяд, събота, неделя или в неработен ден, се обработват и потвърждават в първия работен ден.

 

Ако служителите на Продавача не успеят да се свържат с потребителя в срок от 2 /два/ работни дни от получаване на поръчката, същата се анулира.

 

Потребителят може да откаже направена поръчка, без да е необходимо да упоменава причини за отказа. Отказ на поръчка може да се направи по телефона или на e-mail: [email protected] от настоящите общи условия. За да е валиден отказът, същият следва да е извършен преди потвърждаването на поръчката, като Потребителят трябва да предостави: номера на направената поръчка, телефонния си номер, оставен в поръчката, двете си имена, с които е направена поръчката в сайта, e-mail адреса си (електронната поща), стойността на поръчката.

 

 

Доставка и Метод на плащане

Колко време отнема доставката?

Доставката отнема от 2-7 работни дни чрез куриерска фирма Speedy или служител на фирмата.

При поръчка над 80,00 лв. доставката е БЕЗПЛАТНА за всички продукти с изключение на перилни препарати,памперси,храни и дървени легла.

При поръчка под 80,00 лв. цената на доставката за цяла България e 5,00 лв  за всички продукти с изключение на перилни препарати,памперси,храни и дървени легла до офис на Speedy

При поръчка под 80,00 лв. цената на доставката за цяла България e 7.60 лв  за всички продукти с изключение на перилни препарати,памперси,храни и дървени легла до адрес на клиента

 

!!! Бeзплaтнaтa дocтaвĸa нe вĸлючвa xpaни, пaмпepcи и пpeпapaти !

Те се изчисляват на база тегло или избрано от Вас място за доставка- офис на фирма Speedy или до адрес в зависимост от тегловия диапазон.

 

Тегло

До офис на Speedy

Доставка до адрес


До 3 кг

3,60 лв

7,60 лв

До 6 кг

4,80 лв

10,80 лв

До 10 кг

6,00 лв

12,00 лв

До 20 кг

11,00 лв

19,00 лв

До 30 кг

17,00 лв

28,00 лв

 

 

!!! При поръчка на дървени легла, скринове и гардероби се начислява допълнителна доставка 20 лв. (за един продукт).

 

Поръчки, получени до 13:00 часа в работен ден се обработват и потвърждават в рамките на същия ден, а поръчки, получени след 13:00 часа, се обработват и потвърждават в рамките на следващия работен ден. Поръчки, приети петък следобяд, събота, неделя или в неработен ден, се обработват и потвърждават в първия работен ден.

Работно време на онлайн магазина е от 9:30 часа до 16:00 часа.

 

· Ако служителите на Продавача не успеят да се свържат с потребителя в срок от 2 /два/ работни дни от получаване на поръчката, същата се анулира.

· Когато в електронния магазин постъпи поръчка от потребител, същият се уведомява с e-mail за успешно приетата поръчка или на посочения при регистрацията телефонен номер, за потвърждение на адреса за доставка.

· Служител на фирмата се свързва с потребителя за потвърждаване на поръчката и уточняване на детайлите по доставката.

· При всички случаи, преди потвърждаването на доставката, Потребителят ще бъде уведомен за наличието на неактуализирана информация за поръчаните стоки на Сайта. Поръчката ще бъде доставена само след заявено съгласие от Потребителя.

· Доставка се прави само на успешно приети поръчки. При опаковане на поръчаните стоки, потребителят бива уведомяван с имейл, че стоките се предават на куриер за транспортиране до съответния адрес.

· Веднага след предаване на стоката на куриер, www.babyone.bg се освобождава от риска, който се прехвърля върху клиента. www.babyone.bg не носи отговорност за закъснение в случай, че закъснението се дължи на куриер или друг доставчик.

 

При получаване на стока, ако тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриер. В този случай незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Когато куриерът вече си е тръгнал, рекламацията и застраховката няма да бъдат уважени. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковката й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията се счита за недействителна.

· Потребителят е длъжен да заплати цената на стоката, и разходите по доставката (когато същата не е безплатна), която е била посочена на сайта по време на заявяването, независимо дали е по-ниска или по-висока от цената на същата при нейното доставяне.

· Посочването на неверен/грешен телефон и/или e-mail адрес, прави поръчката невалидна и тя не обвързва www.babyone.bg със задължението за изпълнение на същата.

· Доставката на поръчаните стоки се извършва в срок от 2 до 7 работни дни от датата на потвърждаване на поръчката. Срока за доставка зависи от отдалечеността на населеното място, времето за събиране и опаковане на стоката и наличността на поръчаните продукти.В периоди на промоции, големи намаления или необичайна натовареност, е възможно доставката да отнеме до 7 работни дни, като Търговецът не носи отговорност за забавянето.

· Потребителят може да избере доставка до посочен от него адрес или до офис на куриерска фирма Спиди“ АД.

· Поръчаната стока се доставя на посочения от клиента адрес от куриер на фирма Speedy или служител на фирмата. Приемането става от клиента или трето лице от негово име, което лице трябва предварително да бъде посочено от клиента, при положение, че той потвърди получаването и идентичността на поръчаната стока и заплати разходите по доставката, както и цената на стоката по указаните начини на плащане.

· Клиентът поема задължението да осигури достъп и възможност за получаване на стоката. В случай, че клиентът не бъде намерен на посочения адрес или не бъде осигурен достъп и условия за предаване на стоката в срока за изпълнение на доставката, поръчката се счита за отказана и www.babyone.bg се освобождава от задължението си да изпълни доставката. В такива случаи, когато клиентът потвърди желанието си да получи поръчаната стока и след изтичане на срока за доставка, в който не е бил намерен на адреса, той поема за своя сметка и допълнителните разходи по новата доставка.

· Поръчаната стока се доставя подходящо опакована.

При поръчка под 80 лв. доставката се начислява автоматично , след като прибавите желаните продукти в кошницата.

При поръчка над 80 лв. доставката е безплатна за цялата страна.

 

Изключения се прави при поръчка на дървени легла, скринове и гардероби се начислява допълнителна доставка 20 лв. (за един продукт).Бeзплaтнaтa дocтaвĸa нe вĸлючвa също xpaни, пaмпepcи, мoĸĸъpпи и пpeпapaти. От зоната на населеното място зависи срокът за доставка от страна на куриерската фирма.

 

При поръчка на дървено обзавеждане (детско легло, гардероб, скрин и др.) цената е 20.00 лв за ЕДИН БРОЙ дървена мебел, независимо от тяхната тежина,цена,килограми и габарити.Тоест отпада правото на безплатна доставка, ако имате поръчка за 1 брой дървено легло, доставка ще Ви струва 20.00 лв. Ако имате поръчка за дървено легло и гардероб, доставката ще Ви струва общо 40.00 лв.

 

!!! Бeзплaтнaтa дocтaвĸa нe вĸлючвa xpaни, пaмпepcи и пpeпapaти !

 

!!!Дocтaвкaтa нa xpaни, пaмпepcи и пpeпapaти e изцялo зa cмeткa нa клиeнтa. Cyмaтa зa дocтaвкa нa тeзи пpoдукти ce изчиcлявa допълнително, спрямо обявения по-горе теглови диапазон.

 

При получаване на пратката потребителят трябва да провери съдържанието на пакета за съответствия на стоката със заявката.

При нарушения във външния вид на стоката възникнали при транспорта, трябва да се обърнете към куриера за протокол за увредена пратка.

Ние не носим отговорност в случай, че клиентът не е проверил цялостта на пратката в присъствието на куриера и в последствие се установи, че тя е нарушена.

 

Метод на Плащане

 

Пощенски паричен превод(ППП)

Заплащането на дължимата цена на стоката, разходите по доставката ако има такава и др. такси ако има такива, става в брой при получаването й от клиента поръчал стоката или от трето лице от негово име, при положение, че то потвърди получаването и идентичността на поръчаната стока.

Важно: при заплащането в брой при доставка се използва Пощенски паричен превод(ППП). Клиента получава фискален документ от СПИДИ АД като лицензиран пощенски оператор за извършване на пощенски парични преводи по смисъла на Закона за пощенските услуги. Клиента запазва фискалният документ, който замества касова бележка в доказатекство за извършеното плащане!

 

 

Право на отказ от стока:

 

1.Съгласно чл. 50 от ЗЗП всеки потребител има право да се откаже от получената стока в срок от 14 дни от датата на получаване на стоката.

 

2.Отказ от закупена стока се осъществява след като ни изпратите e-mail, в който изявявате желанието си за отказ или e-mail с попълнен стандартен формуляр за отказ.

 

3.Условия за ползване на правото на отказ от закупена стока:

3.1.Върнатата стока трябва да бъде в добър търговски вид, оригиналната опаковка не трябва да е разкъсана и повредена, трябва да е във вида, в който е получена. Стоки, които не отговарят на това условие, не могат да бъдат върнати.

- Продавачът запазва правото си да откаже да приеме върнатите стоки, ако те не са във вида, в който са получени. В този случай се прилага разпоредбата по чл. 55, ал. 4 от ЗЗП, като потребителят носи отговорност само за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране. Потребителят няма право на отказ по отношение на стоки и услуги, попадащи в обхвата на чл. 57 от ЗЗП.

- Моля, имайте предвид, че правото на отказ от поръчка съществува не за да я използвате безплатно в продължение на 14 дни.

 

3.2.Потребителят трябва да предостави на продавачa касов бон или платежно нареждане за закупуване на стоката.


3.3 Разходите по транспортиране на стоката от клиента към www.babyone.bg са за сметка на клиента. До момента на обратното предаване на стоките от страна на потребителя към продавача, рискът от случайното им повреждане се носи изцяло от потребителя. В случай, че дадена стока поради естеството си не може да бъде върната по обичаен начин по пощата, то потребителят поема разходите за връщането на стоката по друг начин и ги заплаща съобразно съответните тарифи, ценоразписи и т.н. на съответните куриерски или други компании, които е избрал да използва за връщането.

 

4.В случай, че потребител се възползва от правото си по чл. 50 от ЗЗП и е изпълнил посочените по-горе условия, продавачът се задължава да му възстанови стойността на доставените стоки (с изключение на допълнителни разходи, свързани с изрично избран от потребителя начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от продавача). Продавачът може да задържи плащането на сумите на потребителя, докато не получи стоките или докато потребителят не представи доказателство, че е изпратил стоките обратно, в зависимост от това, кое от двете се е случило по рано.

 

5.Потребителят следва да изпрати на продавача или да върне обратно стоките, без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е уведомил продавача за отказа си от договора от разстояние. Срокът се счита за спазен, ако потребителят изпрати или предаде обратно стоките на продавача преди изтичането на 14-дневния срок.

 

 

Рекламация и Право на отказ от стока

1.Всеки клиент има право да се откаже от получената стока във срок от 14 ( четиринадесет) работни дни от дата на получаване на стоката съгласно чл.50, ал.1 от Закона за защита на потребителите.

2.Всеки клиент има право на рекламация съгласно чл.119 от ЗЗП.

 

1. Право на отказ от стока

Право на отказ от стока се предявява до 14 работни дни след закупуването на стоката.

В този случай заплатените суми от потребителя ще му бъдат възстановени с банков превод, не по-късно от 20 работни дни, считано от датата, на която потребителя е упражнил правото да се откаже от стоката, съгласно чл.55, ал.6 от Закона за защита на потребителите.

Продавачът запазва правото си да откаже да приеме върнатите стоки, ако те не са във вида, в който са получени. В този случай се прилага разпоредбата по чл. 55, ал. 4 от ЗЗП, като потребителят носи отговорност само за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране.

Потребителят няма право на отказ по отношение на стоки и услуги, попадащи в обхвата на чл. 57 от ЗЗП.

1.1. Съгласно чл. 50 от ЗЗП всеки потребител има право да се откаже от получената стока в срок от 14 дни от датата на получаване на стоката.

1.2. Отказ от закупена стока се осъществява след като ни изпратите e-mail, в който изявявате желанието си за отказ или e-mail с попълнен стандартен формуляр за отказ.

Стандартен формуляр за отказ съгласно чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от ЗЗП

3.Условия за ползване на правото на отказ от закупена стока:

Запазен добър търговски вид;

Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива. Оригиналната опаковка не трябва да е разкъсана и повредена, трябва да е във вида, в който е получена;

Стоката не трябва да е употребявана, прана, гладена, сглобявана;

Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба и/или сглобяване, и не е облепвана със стикери;

При връщане на продукт трябва да приложите и Документа за продажба, получен с продукта.

При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

 

2. Право на Рекламация

Рекламацията се предявява до 14 работни дни след закупуването на стоката.

В случай на  несъответствие на стоката с договорения модел, марка, десен или при установен фабричен дефект можете да предявявате рекламация, като ни напишете на email: [email protected]

В съответствие с чл. 59 (1) от ЗЗП, в случай на невъзможност за изпълнение на поръчката поради временна липса на наличност на дадена стока, определен размер, десен или разцветка, както и в случай на забавяне на пратката поради изчакване на нов внос, нова партида от производство, Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или с email, като при възможност ще Ви бъдат предложени алтернативни артикули (цветове, десени) със същото качество и цена.

Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента.

При замяна на стока транспортните разходи са за сметка на клиента и в двете посоки, и са съгласно тарифата на куриерската фирма, която избере да използва.

В срок от 14 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, като са спазени следните условия:

Запазен добър търговски вид;

Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.Оригиналната опаковка не трябва да е разкъсана и повредена, трябва да е във вида, в който е получена;

Стоката не трябва да е употребявана, прана, гладена, сглобявана;

Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба и/или сглобяване, и не е облепвана със стикери;

При рекламация на продукт трябва да приложите и Документа за продажба, получен с продукта.

Според Закона за защита на потребителя можете да ползвате правото си на рекламация при:

Констатирани липси в продукта;

Дефекти в продукта - резултат от фабрични дефекти на вложените материали и/или техническа разработка, при условие, че продуктът през цялото време е бил използван в нормални условия и е бил поддържан правилно в съответствие с инструкциите. Преди употреба прочетете внимателно инструкцията за употреба;

Несъответствие с поръчания продукт (изключение са незначителни разлики, в това число – възможни различия в цветовите нюанси).

Изпратена е грешна стока, различна от поръчаната.

Рекламация може да предяви единствено първоначалният купувач, отбелязан в гаранционната карта или друг документ, доказващ покупката. Изисква се гаранционна карта с касов бон или платежно нареждане за закупуване на стоката  като доказателство за покупката.

 

При получаване на стока, ако тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриер. В този случай незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Когато куриерът вече си е тръгнал, рекламацията и застраховката няма да бъдат уважени. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковката й. В случай, че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията се счита за недействителна.

При гаранционните продукти, транспортните разходи са за сметка на клиента.

При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:

Заменяне на стоката с нова

Отбив от цената

Ремонт

Чл. 113. (1) Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба.

 

Чл. 114. (2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя.

 

Чл. 115. (1) Потребителят може да упражни правото си по този раздел в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока.

 

Рекламации можете да предявявате на email: [email protected] или на тел.0898442898. До 14 дни ще получите становище по предявената рекламация.

 

Срокът за удовлетворяване на рекламация е 14 дни.

 

Срокът за сервизно обслужване е 30 дни.

 

Начини и условия по изпращане на закупени продукти

1. При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.

2. При замяна на стока транспортните разходи са за сметка на клиента и в двете посоки, съгласно тарифата на куриерската фирма, която избере да използва.

3. В случай на несъответствие на стоката с договорения модел, марка, десен или при установен фабричен дефект можете да предявявате рекламация, като ни напишете на email: [email protected]. До 14 дни на посоченият от Вас email ще получите становище по предявената рекламация. 

4. Срокът за основателна рекламация е 30 дни.

5. Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента.

6. Може да доставите и продуктите директно в магазинът ни на адрес: гр.София бул."Патриарх Евтимий" 47.

 

Бланка за връщане/замяна на продукт

 

Гаранция

 

Стоките в онлайн магазин www.babyone.bg са нови , придружени с гаранционна карта с касова бележка или само с касова бележка,която удостоверява гаранцията на продукта.

 

За всички продукти,които подлежат на гаранция важат гаранционните условия на съответния производител или вносител. В сервизните центрове важат единствено оригиналните гаранционни карти, с които е получена стоката. Освен гаранционната карта се изисква валиден платежет документ, за да бъде уважена гаранцията.

Клиентът е длъжен да пази всички документи и опаковки, съпътстващи стоката.

 

Без документ клиента губи право на безплатен ремонт и транспорт.

 

В гаранционната карта на производителя,са упоменати:

адрес и телефон на оторизираните сервизи

адрес и телефон на вносителя или производителя

гаранционните условия на съответните сервизни центрове или производители

гаранционен срок на закупената стока

Когато рекламацията се удовлетворява чрез ремонт на стоката, извършените ремонти се отразяват в сервизен протокол и/или в гаранционната карта и срокът на ремонта се прибавя към гаранционния срок.

Срокът за ремонт е 30 дни, но ще направим всичко възможни да Ви върнем стоката по най-бързия възможен начин.

Когато рекламацията е неоснователна, разходите за експедиране на стоката са за сметка на потребителя.

В случай, че клиент желае да върне получен продукт, може да се възползва от това право в срок от 14 дни от датата на покупка.

Задължително условие е продуктът да е в изряден търговски вид, в оригиналната си опаковка, придружен с всички документи и аксесоари, с които е бил получен и без следи от употреба и при спазване на условията по чл.55 от ЗЗП.

ПОТРЕБИТЕЛЯТ НЕ МОЖЕ ДА ПРЕТЕНДИРА ЗА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ НА ЗАПЛАТЕНАТА СУМА ИЛИ ЗА НАМАЛЯВАНЕ НА ЦЕНАТА, КОГАТО ЗА ОТСТРАНЯВАНЕ НА НЕСЪОТВЕТСТВИЕТО ТЪРГОВЕЦЪТ ПРЕДЛОЖИ ДА СЕ ИЗВЪРШИ РЕМОНТ НА СТОКАТА ИЛИ ДА Я ЗАМЕНИ С НОВА.

 

При проблеми моля, обръщайте се на тел: 0898442898 / 0898443422

 

или на e-mail: [email protected]

 

ВАЖНО!

Запазете документа удостоверяващ плащането (касова бележка, бележка за пощенски паричен превод), защото той ви е необходим в случай на гаранционно обслужване на стоката.

 

 

Права на Продавача:

 

1. Продавачът се старае да поддържа актуална информация от източници, които счита за достоверни.

2. Продавачът не носи отговорност, ако са налице печатни или технически грешки в стойността на продуктите, разлики в цветовото им представяне, техния дизайн и технически характеристики и др.

3. Продавачът не поема отговорност за истиността и точността на публикуваната информация, тъй като тя се предоставя от производителите и официалните вносители.

4. Продавачът има право да редактира цялото съдържание в онлайн магазина без предупреждение. Промените влизат в сила след публикуването в сайта.

5. Продавачът не носи отговорност в случай, че клиентът не е проверил цялостта на пратката в присъствието на куриера и в последствие се установи, че тя е нарушена.

 

 

 

Права и задължения на Потребителя:

 

1. Потребителят има право да бъде информиран относно статуса на поръчката си.

2. Потребителя има право да върне или замени продукт, според описаните условия за рекламация.

3. Потребителят има за задължение да спазва реда и условията за рекламация към момента на поръчката.

4. Потребителят има за задължение да провери пратката си в момента на получаването й, че тя не е нарушенаа, в присъствието на куриера, който я доставя.

5. Потребителят има за задължение да заплати цената, която е актуална към момента на поръчката.

6. Потребителят се задължава да спазва българското законодателство, настоящите общи условия и интернет етиката.

7. Потребителят няма право да извлича чрез технически средства или по технически начин информация, която принадлежи към базата данни на уебсайта.

8. Потребителят се задължава да не извършва злонамерени действия по смисъла на настоящите общи условия.

 

 

 

Приложение 6

 

Стандартен формуляр за отказ съгласно чл. 47, ал. 1, т. 8 и чл. 52, ал. 2 и 4 от ЗЗП